background

18 December 2015

PRE IVF 2 (PUBLIC HOLIDAY)

Assalamualaikum..





Pagi ni aku call klinik reproduktif untuk temujanji pada hari ini kerana semalam(17/12/2015)seperti jangkaan aku,period telah turun.Jadi hari ini adalah hari ke-2.

Disebabkan public holiday minggu depan panjang iaitu 24, 25 ,(khamis, jumaat) beserta sabtu ahad(4hari)  jadi klinik tak berani nak buat IVF,takut tak dapat nak kawal ubat nanti bila jatuh pada public holiday...kalau IUI boleh laa buat..Aku baru nk check rahim aku ni samada cyst kecut ataupun tak hasil dari makan pil perancang ni..kadang2 lupa jugak makan dalam 2-3 jam skip..huhu..

Aku kena tunggu next cycle tahun depan bulan satu.Dijangka kan period aku bulan depan pada 13/1/2016.kebetulan pulak 14/1/2016 adalah aniversary aku..harap-harap Allah permudahkan segala urusan aku.aminn...Kalau ada rezeki tak kemana.

No comments:

Post a Comment