background

18 September 2014

Bertukar ke astro NJOI

Miss p

Alhamdulillah akhirnya dtg jugak period pada 14hb..dan kali ni period pain tak ada..period pulak hari ke 4 da kering..biasanya period dlm 8-9 hari..



Ni pasal astro NJOI..aku bercadang nk tukar sbb astro NJoi ni sekali bayar jer seumur hidup..lgpun murah..kadang2 bukan nak tgk astro sangat pun..tv3 jer..asalkan siaran clear..

Kalau korang pun ada niat nk pasang NJoi ni nanti aku update later..sbb aku pun ngah mencari cara nya..

Aku dah email diorang..email NJOI adalah wecare@astro.com.my atau call 03-95438100..tadi aku call bukan main susah lagi..banyak waiting list kott..so nk sng bg email jer.

Aku ada baca blog kujie2.com  ni pasal cara nak pasang NJOI ni..so korang boleh tengok kat blog die..nanti aku update macam mana caranya kalau berbeza..
Ok bye2

No comments:

Post a Comment