background

13 September 2014

BLOOD TEST RESULT

Sepatutnya blood test aku pada 10/9 rabu tapi masa tu aku kursus..so aku pospone pada 12/9 jumaat..tapi boleh pulak lupa datang pada hari tu..kalau ikutkan period aku jatuh pada hari jumaat..

Aku call nurse..dan nurse cakap buat test sendiri kat mana2 klinik..asalkan guna ubat uteogestan..jangan miss..kalau habis kena beritahu..

so..aku pun buat blood test dekat kecemasan..dan hasilnya adalah NEGETIF..



Kalau positif result nya mesti kena 5 keatas sampai la beribu2 nombornye..bacaan hcg makin meningkat..

Tapi sampai sekarang aku tak period lagi..aku kena stop ubat kuat rahim kot baru period nak turun..
Lepas ni dah tak tau nak ikhtiar apa..

Mak saudara aku pg Haji..aku harapkan doa die untuk aku di makbulkan kat sana..AMIN..semoga segalanya di permudahkan.

2 comments:

  1. insyallah..jangan berhenti untuk berdoa.moga Allah swt permudahkan urusan awk ye

    ReplyDelete