background

10 September 2014

RAWATAN ISLAM

MENGURUT

Salam semua..Selepas aku decide tak nak continue treatment..aku try berurut plak dengan sorang mak cik ni..namanye cik adik..hihi..glamor gitu namanye..mak cik ni pandai perubatan islam sekali..so buat dua2 skali la..Aku berurut dengan makcik tu 3 hari berturut2 sebanyak 2 kali..kali ke2 mandi limau untuk buang jin..ada menyinggah la kot kt badan aku ni..Tapi itu ikthiar je..masih belum ada rezeki..macam2 produk dah aku makan..contohnya..

Pati delima gulsan
Susu kambing asli
Shaklee
Jus qaseh
Buah zuriat

RAWATAN ISLAM PAKAR SARAF

Selepas berurut tidak berjaya aku cuba jumpa pakar saraf.
Dekat kelana jaya..
Doc ni sangat soft spoken..then die tny aku sakit ape..jwpn nye sukar dpt anak..
Pembantu die cek tekanan darah, berat badan, tinggi..die ckp lemak aku banyak..kna diet sikit..
Pastu cek saraf2 yg kr tangan..yg ada kena mengena dengan rahim..die cek guna 1 jarum elektrik kot..aku pun xtw..die sentuh saraf2..kt bahagian mana yang dia sentuh tu, sakit kat situ la penyakit kite..tapi masa sentuh dengan jarum tu ada kiraan nya..

Pastu die ckp rahim sebelah kiri problem..tak tau la tiub ke rahim ke..

Die bagi ubat homopathy..ubat ni manis dan kacil2..mcm biji sagu..isap jer..
Cara mkn ubat ni sangat renyuh susah.sb kna makan setiap 15 minit sebanyak 3 kali..pastu sehari 2 kali makan..faham tak? Hihi...maknanya waktu pagi before makan kna isap ubat pertama selepas 15 min isap lg pastu 15 minit isap lg..klo ubat tu 7 jenis..kna isap 7 laa..




Kos nye dalam 200++..harga ubat yang mahal tu..kos consultasi Rm70 jer..aku pg sekali jer..lepas tu tak pg dah...pastu aku sambung rawatan ppum.

Yang mn nk pg tu klinik ni dkt belakang KJMC..

H-G-7 Pusat komersial parklane, jalan SS7/26 Kelana Jaya, 47301 Petalin Jaya, Selangor Darul Ehsan Tel/HP: 03-78872872 / 016-9976946 masa rawatan:- isnin - jumaat ( 9.00am - 10.00pm) sabtu ( 10.00am - 10.00pm) ahad ( cuti ) (SEMUA PESAKIT PERLU MEMBUAT TEMUJANJI UNTUK MEMBUAT RAWATAN)

Dr zaim ni blh berubat macam2 jenis penyakit..ape2 blh call klinik die dan tanya la ape yang patut.

No comments:

Post a Comment